Wednesday, September 9, 2009

Istimewa 090909

090909. ini tarikh istimewa. ok, tahun lepas 080808 pun ade ong, begitu juga menariknya tahun hadapan dengan 101010.

tapi aku takde blog tahun lepas, dan tahun depan belum tentu sempat berbloging pada tarikh itu, jadi sempena tarikh yang menarik dan istimewa tahun ini, aku nak kongsi gambar istimewa adik-beradik aku berlima, di ambil kat umah abah di ipoh, sewaktu tahlil buat mak. gamba ni adik aku syidot buh kat fb dia. amik jap ok? hihi.

dari kiri : syida, syigim, syimee, syima & nazirah

aku suka sangat gamba ni. lawak bila tengok lama-lama pasal teringat masa kita nak ambik gamba ni. ye, gamba ni bukan kandid. aku suruh yong ngan adik-adik aku jangan tengok kamera dan main sengih je macam kerang busuk sambil tengok masing-masing.

nilah kami. bak kata adik bongsu aku, inilah "kakak ku mrangkap my kaunselor/my badut/ and my gossip girls/ my kartun. mereka lah my shoulder-to-cry-on.." memang pun.

aku rindu sangat-sangat kat diorang. ini raya pertama kita berjauhan. tapi dengan azi ngan syida, ni kali yang kedua la pasal tahun lepas korang beraya kat melbourne!

(ok. kalo korang terasa tu cepat-cepat la ym, busuk!)


No comments:

check out these postings too!

Related Posts with Thumbnails